El personal d’Atenció al Client de Metrovalencia, que inclou agents d’estació, USIS, agents de centres i Espais del Client, personal d’OAV i del telèfon 900, ha participat durant les últimes setmanes en el curs “TRACTE A PERSONES AMB DISCAPACITAT”.
El curs s’ha impartit a prop de 300 treballadors i treballadores, dividits en deu grups. La formació, que també es programarà per al personal del TRAM d’Alacant, ha sigut realitzada per integrants de CERMI (Comité Espanyol de Representants de Persones amb Discapacitat) de la Comunitat Valenciana., que també representen diferents associacions i persones amb discapacitat, moltes de les quals usuàries del nostre servei.
Esta entitat està reconeguda com màxim representant de les diferents discapacitats, tant físiques, psíquiques o sensorials i, conseqüentment, de totes les malalties cròniques.
En la Comunitat Valenciana CERMI representa més de 95% de les vora 400.000 persones afectades per qualsevol tipus de discapacitat. El seu àmbit d’actuació és la defensa i promoció dels drets de les persones amb discapacitat.
Esta iniciativa formativa és part de les mesures incloses en el Pla d’Accessibilitat Universal de FGV, a desenvolupar entre 2017 i 2023. L’objectiu és emmarcar qualsevol acció que ara o en el futur realitze FGV, a fi d’oferir un transport públic universal per a totes les persones.
Els cursos van començar a impartir-se fa dos anys. Tenen com a objectiu que els treballadors i treballadores de FGV en contacte amb el públic adquirisquen habilitats i actituds concretes per a millorar l’atenció a persones amb discapacitat.