Nou curs per a millorar l’atenció a persones amb discapacitat

Publicat
Arxivat com notícies FGV - butlletí.

El personal d'Atenció al Client de Metrovalencia, que inclou agents d'estació, USIS, agents de centres i Espais del Client, personal d'OAV i del telèfon 900, ha participat durant les últimes setmanes en el curs “TRACTE A PERSONES AMB DISCAPACITAT”. El curs s'ha impartit a prop de 300 treballadors i treballadores, dividits en deu grups. La formació, que també es programarà per al personal del TRAM d’Alacant, ha sigut realitzada per integrants de CERMI (Comité Espanyol de Representants de Persones amb…

Prop de 600 treballadors i treballadores de FGV reben formació per a millorar l’atenció a clients amb discapacitat intel•lectual o del desenvolupament

Publicat
Arxivat com Noticias FGV, Notícies, RSC.

El contingut d'estos cursos s'ha elaborat en col•laboració amb entitats que agrupen a este tipus de col•lectius La mesura està inclosa com a part de les iniciatives del Pla d'Accessibilitat Universal de l'empresa pública Prop de 600 treballadors i treballadores de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) han rebut formació per a millorar l'atenció a les persones amb discapacitat intel•lectual o del desenvolupament El personal de Metrovalencia i TRAM d’Alacant que ha participat en estos cursos de formació correspon a…