El Parc mòbil de Metrovalencia manté una constant ampliació i renovació amb trens que han anat incorporant solucions tecnològiques en seguretat i confort.

Sèrie – 4300

Fitxa Tècnica Unitats de 4 cotxes

Metro serie 4300
  • Composició: motor, remolc, remolc, motor
  • Tensió: 1.500 V
  • Presa de corrent: Pantògraf
  • Velocitat aprox : 80 km/h
  • Potència: 1.480 KW
  • Longitud: 60,49 metros
  • Nre. d’unitats del parc: 42
  • Capacitat: 588 persones (116 places de seient i 472 de peu).

Fitxa Tècnica Unitats de 5 cotxes

Metro Serie 4200 de 5 coches
  • Composició: motor, remolc, motor, remolc, motor.
  • Tensió: 1.500 V
  • Presa de corrent: Pantògraf
  • Velocitat aprox : 80 km/h
  • Potència: 1.480 KW
  • Longitud: 75 metros
  • Nre. d’unitats del parc: 20
  • Capacitat: 750 persones

Descripció de l’unitat
Semblants en longitud i capacitat a les unitats de la sèrie 3.900. Van ser fabricades per Vossloh i van començar a prestar servici en 2007. Tenen un nou disseny, més modern, tant d’interior com exteriorment d’acord amb les noves tecnologies que incorpora.

Tramvia sèrie – 4200

Fitxa Tècnica

Tramvia serie 4200
  • Tensió:750 V
  • Presa de corrent: Pantógrafo
  • Velocitat aprox : 70 km/h
  • Potència: 420 kw
  • Longitud: 32.366 m
  • Nre. d’unitats del parc: 22
  • Capacitat: 277 personas

Descripció de l’unitat
Van començar a prestar servici en 2006 y 2007. Són tramvies moderns de pis baix, dotats amb un avançat equipament. Disposa de rampes manuals automàtiques en totes les portes dobles per a facilitar l’accés a la unitat des de l’andana a les persones de mobilitat reduïda en cadires de rodes.

Tramvia Sèrie – 3800

Fitxa Tècnica

Tranvía 3800

 

  • Tipus de vehicle: tramvia unidireccional biarticulat
  • Tensió: 750 V
  • Potència: 432 KW
  • Presa de corrent: Pantògraf
  • Motore: 4 asíncrons trifásics de 108 KW
  • Velocitat mèxima: 65 km/h
  • Longitud: 23,78 metros
  • Capacitat: 201 personas
  • Nre. d’unitats del parc: 24

Descripció de l’unitat
El 1994 Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana va reintroduir el tramvia a Espanya com a metro de superfície. El tramvia de València presenta una alta comoditat per als viatgers i viatgeres, té un pis baix que queda al mateix nivell que les andanes i per això l’accés a l’interior del vehicle és fàcil i segur. Està dotat a més d’aire condicionat i de teleindicadors i megafonia per a l’atenció a les persones que viatgen.