Publicat
Arxivat com Notícies, Notícies Metrovalencia.

“Mi Pick Box” ha instal•lat aquest servei destinat a l’arreplega de productes adquirits online a Xàtiva, Facultats i Nou d`Octubre

És un dels projectes guanyadors en 2013 del programa “Llançadora” de suport a jóvens emprenedors

La xarxa de metro i tramvia que gestiona FGV ha sigut la primera explotació espanyola que compta amb aquest servei
L’estació de Colón se suma a les estacions de Nou d´Octubre, Xàtiva i Facultats de Metrovalencia a disposar de consignes destinades a la recepció de compres online. “Mi Pick Box”, un dels projectes guanyadors de “Llançadora 2013”, el programa de suport a emprenedors de Juan Roig, ha instal•lat a València les primeres consignes intel•ligents d’Espanya en una xarxa de metro i que formen part de la seua xarxa de punts per a l’arreplega d’aquest tipus de comandes.

Junt amb les estacions de Metrovalencia, els altres punts d’arreplega de “Mi Pick Box” estan ubicats en la Universitat Politècnica de València, en el Centre Comercial Aqua Multiespacio i en l’Hospital Universitari I Politècnic La Fe. Aquest sistema oferix un apartat de correus modern que permet als que realitzen compres a través d’Internet, independentment de la botiga online on ho facen o de l’operador logístic que utilitzen, rebre els seus comandes amb total seguretat, més flexibilitat horària, rapidesa i privacitat.

El servei prestat per “Mi Pick Box” manté acords amb diferents empreses de transport que s’encarreguen dels enviaments, i és totalment gratuït per als seus usuaris en la seua fase actual de llançament. En una segona fase, “Mi Pick Box” també permetrà als usuaris realitzar enviaments i devolucions a través de la seua xarxa de consignes intel•ligents.

Des de Mi PickBox expliquen que “amb aquest projecte, pioner a Espanya i semblant a altres ja existents en distintes ciutats d’Europa, donem solució a una necessitat bona part dels que realitzen compres online, en eliminar la barrera que suposa haver d’estar lligat a un horari d’entrega en un lloc concret, la qual cosa limita habitualment l’activitat i vida normal dels compradors online”.

Com funciona?

A través de la web mypickbox.Com, els usuaris poden registrar-se, veure la direcció de la consigna més pròxima i utilitzar-la com a direcció d’enviament en el moment de la compra en qualsevol botiga online.

Per a arreplegar la seua compra, els usuaris reben un codi PIN per “mail” i “sms” en el moment que el paquet arriba a la consigna, moment des del que disposen de 48 hores per a retirar-ho a qualsevol hora del dia. En cas de voler ampliar el dit termini, hi ha la possibilitat de fer-ho, amb un cost de 2,5 euros per cada 48 hores addicionals. La grandària màxima permesa per a un paquet és 60x40x40 centímetres i no s’admeten enviaments contra reembossament.