Publicat
Arxivat com Noticias FGV, Notícies Metrovalencia, Notícies TRAM, RSC.

  • Metrovalencia ha venut bons per a majors de 65 anys a 6.902 persones, que s’han desplaçat 607.918 vegades
  • TRAM d’Alacant ha expés passes a 1.898 clients i clientes, que han dut a terme 115.975 moviments

Les 8.800 persones que han adquirit entre gener i setembre del present any el títol de Gent Major de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) han realitzat 723.893 desplaçaments per les xarxes de Metrovalencia i TRAM d’Alacant.

Aquest títol està destinat a afavorir la mobilitat de les persones majors de 65 anys, que amb un preu de 9,70 euros permet realitzar un nombre il·limitat de viatges durant 30 dies.

Aquest bo és una passada personalitzada que es pot sol·licitar en els Espais (Xàtiva i Colón) i Centres d’Atenció al Client (Benimaclet i Aeroport) de Metrovalencia i el Punt del Client de Luceros en TRAM d’Alacant, a més d’en línia a través de les webs www.metrovalencia.es i tramalacant.es, respectivament.

En Metrovalencia, en els tres primers trimestres de l’any, l’han comprat 6.902 persones, que han realitzat 607.918 viatges. En el TRAM d’Alacant, ho han adquirit 1.898 persones, que han registrat 115.975 viatges en aquest període.

Línia 0

L’empresa pública col·labora, dins de les accions de Línia 0, amb Amics de la Gent Major en la campanya “Amistat contra la soledat” coincident amb el Dia Internacional de les Persones Majors que se celebra hui 1 d’octubre. En concret, l’empresa pública ha instal·lat 200 cartells als trens de Metrovalencia.

La campanya de sensibilització es desenvolupa des de l’any 2000 amb voluntariat, oferint gratuïtament companyia afectiva a persones majors en situació de soledat i en risc d’aïllament, principalment d’escassos recursos econòmics, en les seues llars, residències i hospitals.

Aquest tipus d’activitats de conscienciació formen part de la labor de Responsabilitat Social Corporativa (RSC) que realitza FGV des de Línia 0 sense cap cost per a l’empresa pública. Dins de les col·laboracions se cedeixen de manera gratuïta espais en trens i estacions per a donar a conéixer entre les persones viatgeres aquest tipus de propostes.

Línia 0 és una iniciativa que parteix de la responsabilitat de l’empresa amb la societat, propiciant un fòrum solidari, capaç d’atendre propostes sense ànim de lucre i que reporten un benefici al conjunt de la societat.