Publicat
Arxivat com Corporativo, Noticias FGV, Notícies, Notícies Metrovalencia, Notícies TRAM.

  • S’ha realitzat una “Crida a projecte” oberta a la participació de  professionals i agències de publicitat
  • Els interessats poden presentar les seues propostes fins al pròxim 3 de novembre en candidatura@gva.es
  • La empresa pública que gestiona Metrovalencia i el TRAM d’Alacant celebrarà els seus trenta anys en servici al llarg de 2017

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), amb el suport de l’Associació de Dissenyadors de la Comunitat Valenciana (ADCV), l’Associació d’Empreses de Comunicació Publicitària de la Comunitat Valenciana (ComunitAD) i l’Associació Professional d’Il·lustradors de València (APIV) ha obert la convocatòria per a l’elaboració d’una marca commemorativa amb motiu del seu 30 aniversari.

Amb este objectiu s’ha realitzat una ‘Crida a projecte’ que permetrà la selecció del professional/és o agència de publicitat que realitzarà la dita proposada per a FGV. El pressupost per al desenrotllament d’este encàrrec és de 3.500 euros.

FGV celebrarà al llarg de 2017 els seus trenta anys en servici, després de la culminació del procés de transferències a la Comunitat Valenciana de la xarxa de via estreta que fins a eixe moment gestionava FEVE, assumint des de l’1 de gener de 1987 la gestió dels distints servicis ferroviaris d’Alacant i València.

Els interessats a participar hauran de presentar una candidatura que ha d’incloure una carta de motivació on s’ha d’expressar breument la capacitat de la persona o equip aspirant per a desenrotllar el treball, la visió del projecte i els objectius a aconseguir; un porfolio o book de treballs relacionats amb el tema d’este encàrrec; currículum personal o acreditació professional semblant de l’empresa.

Les propostes s’han d’enviar des del 24 d’octubre al 3 de novembre a candidatura@gva.es , indicant en l’assumpte Crida al Projecte Marca Commemorativa FGV. Les bases estan disponibles en Les bases estan disponibles en aquest enllaç . Per a consultes sobre el procés, el telèfon d’informació és 96 3424623

El Comité de Selecció estarà compost per membres de l’Associació de Dissenyadors de la Comunitat Valenciana, l’Associació d’Empreses de Comunicació Publicitària de la Comunitat Valenciana, l’Associació Professional d’Il·lustradors de València, un representant de la Presidència de la Generalitat Valenciana i un representant de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana.

El Comité de Selecció es constituirà i reunirà el dia 3 de novembre de 2016. En primer lloc, comprovarà totes les candidatures presentades per a verificar el compliment efectiu de les condicions establides en les presents bases. A continuació, procedirà a la fallada de la convocatòria, a l’efecte de la qual valorarà tant la qualitat dels portafolis de treballs de participants, com el seu currículum i la carta de motivació.

D’entre totes les candidatures el Comité seleccionarà la que considere més adequada i reunisca les millors qualitats per a la realització del treball, seguint els criteris següents: experiència en projectes semblants; qualitat en treballs desenrotllats; i originalitat i creativitat en els resultats presentats.

Una vegada adoptat la fallada, es detallarà al professional o empresa seleccionada en una sessió informativa les especificacions tècniques necessàries per a la realització de la imatge, així com dates d’entrega. La fallada del Comité de Selecció es farà públic en la pàgina web de la Presidència de la Generalitat Valenciana i dels col·lectius professionals: Associació Dissenyadors de la Comunitat Valenciana, l’Associació d’Empreses de Comunicació Publicitària de la Comunitat Valenciana i Associació Professional d’Il·lustradors de València, així com en la web de FGV.