FGV actualitza els compromisos i accions d’atenció al viatger en el seu primer Llibre Blanc del Client

Publicat
Arxivat com Corporativo, Noticias FGV, Notícies.

El document inclou una sèrie de principis, criteris i propostes per a millorar i ampliar la relació amb l'usuari. La publicació substituïx els manuals anteriors i homogenitza els procediments d'actuació en Metrovalencia i TRAM d’Alacant   Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha elaborat per primera vegada el seu propi Llibre Blanc del Client, amb la finalitat d'homogenitzar i establir criteris i procediments d'actuació en matèria d'atenció als viatgers. L'objectiu que perseguix l'empresa pública és oferir un millor servei de…

Prop de 600 treballadors i treballadores de FGV reben formació per a millorar l’atenció a clients amb discapacitat intel•lectual o del desenvolupament

Publicat
Arxivat com Noticias FGV, Notícies, RSC.

El contingut d'estos cursos s'ha elaborat en col•laboració amb entitats que agrupen a este tipus de col•lectius La mesura està inclosa com a part de les iniciatives del Pla d'Accessibilitat Universal de l'empresa pública Prop de 600 treballadors i treballadores de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) han rebut formació per a millorar l'atenció a les persones amb discapacitat intel•lectual o del desenvolupament El personal de Metrovalencia i TRAM d’Alacant que ha participat en estos cursos de formació correspon a…