La Generalitat posa en marxa el Centre Multicanal d’Atenció al Client de Metrovalencia i TRAM d’Alacant per a millorar el servici a l’usuari

Publicat
Arxivat com Corporatiu, Noticias FGV, Notícies, Notícies Metrovalencia, Notícies TRAM.

El servici integral de resposta immediata en els telèfons gratuïts i xarxes socials començarà a funcionar el dilluns dia 8Els temps de resposta al client s'acurtaran i s'introduiran noves ferramentes tecnològiques i canals La Generalitat posarà en marxa dilluns que ve dia 8 de juliol el Centre Multicanal d'Atenció al Client de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), que millorarà la qualitat del servici a l'usuari en les explotacions de Metrovalencia i TRAM d'Alacant. El Centre Multicanal és un servici…

FGV impulsa un Centre Multicanal d’Atenció al Client per a millorar la qualitat del servici a l’usuari

Publicat
Arxivat com Corporativo, Noticias FGV, Notícies, Notícies Metrovalencia, Notícies TRAM.

L'empresa pública licita la gestió del servici integral de resposta immediata en els telèfons gratuïts, xarxes socials i xat de les APP S'acurtaran els temps de resposta al client i s'introduiran noves ferramentes tecnològiques i canals Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha licitat la prestació del servici de gestió del Centre Multicanal d'Atenció al Client de l'empresa pública per un import inicial de 363.000 euros, IVA inclòs, per un període d'un any amb possibilitat d'una pròrroga també d'un any,…