Posted
filed under Noticias, Noticias Metrovalencia, Servicios especiales.

Els establiments i botigues del centre de la ciutat obriran les seues portes de 20 a 24 hores

FGV reforça el dijous les circulacions nocturnes dels metros de les Línies 3 i 5

De 22 a 24 hores, una vintena trens facilitaran la tornada a casa darrere d’una jornada de compres especial

Metrovalencia reforçarà dijous que ve, dia 4, els serveis de Metrovalencia fins a la mitjanit amb motiu de la celebració del “Shopening Night”, un esdeveniment de promoció comercial que obri les portes de més de 200 comerços del centre de València fora de l’horari comercial habitual, concretament des de les 20:00 fins a les 24:00 hores.

A causa de l’hora en què finalitzarà l’activitat, FGV ampliarà el seu horari habitual en les línies L-3 i L-5 amb la incorporació de metros addicionals, per a facilitar la volta a casa dels amants de les compres. Des de l’estació de Colón, la més pròxima a les zones dels comerços que participen en el “Shopening Night”, passaran metros amb destinació a Marítim-Serrería, Alboraya Peris Aragó, avinguda del Cid, Aeroport i Machado fins a la mitjanit.

En concret, des de les 22 h fins a les 24 hores, Metrovalencia posarà en circulació, entre trens ordinaris i serveis extraordinaris, una vintena de combois que permetran als usuaris aprofitar aquesta jornada nocturna de compres i tornar còmodament en transport públic ferroviari als seus domicilis.

El dijous, nombrosos establiments del centre de València (carrers de la Paz, Poeta Querol, marqués de Dosaigües i adjacents, així com en l’àrea de Colom, Lauria, Sorní, Jorge Juan i proximitats) obriran els seus comerços fins a la mitjanit. Participen en la iniciativa més de 200 comerços, dels que destaquen importants marques com Lladró, Adolfo Domínguez, Womwn`s Secrets, Máximo Tutti, Calcedònia, Cortefiel, Desigual, Sfera, Intimissimi, Lacoste, Benetton, Geox o Hàbitat; botigues i joieries de renom com Carhartt i October, entre altres i, fins i tot, participaran centres com El Corte Inglés de Pintor Sorolla/Colón, la Galeria Jorge Juan i el Mercat de Colón, que també obriran les seues portes.

El “València Shopening Night” se suma a altres iniciatives semblants que es duen a terme en grans capitals del món com a Nova York, Londres, París, Milà, Tòquio, Madrid o Barcelona. En tots els casos, es tracta d’iniciatives d’associacions de comerç que busquen patrocinis de grans grups de comunicació i marques de reconegut prestigi.

D’esta manera, els comerços adscrits a l’esdeveniment tindran l’oportunitat de potenciar la seua imatge de marca i fomentar les vendes. Al seu torn, el públic podrà participar d’una vetlada en la que a més d’adquirir enamores i altres productes podrà gaudir de degustacions, música en directe, descomptes i sortejos.

Els horaris es poden consultar en la pàgina web www.metrovalencia.S’i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com en @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv.