- El nou contracte està vinculat al consum de l’Administració, el sector públic instrumental i entitats adherides a l’acord marc de la Central de Compres de la Generalitat
- L’empresa pública ha adjudicat a Endesa Energia SAU l’import des del 20 d’agost de 2026 al 19 d’agost de 2027
Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha adjudicat el subministrament d’energia elèctrica per a tracció, instal·lacions de manteniment, edificis d’oficines, estacions subterrànies i de superfície d’FGV a Alacant i València.
L’import d’este contracte ascendix a 17.981.071,60 euros, sense IVA i 21.757.096,63 amb l’Impost del Valor Afegit, i ha sigut adjudicat a Endesa Energia SAU per un període d’un any, en concret des del 20 d’agost de 2026 fins al 19 d’agost de 2027.
Amb esta contractació es garantix el subministrament elèctric per a les explotacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant que, en conjunt, sumen més de 270 quilòmetres de xarxa i prop de 220 estacions i parades.
El contracte de subministrament d’energia elèctrica forma part dels gastos que anualment destina FGV per a garantir el correcte funcionament del servici i instal·lacions a València i Alacant.
Metros i tramvies de València circulen per les seues sis línies de metro i quatre de tramvia, al llarg dels 161 quilòmetres de xarxa, en els quals es distribuïxen un total de 147 estacions i parades, subterrànies i en superfície.
Respecte a Alacant el subministrament d’energia permet oferir servici en les Línies 1, 2, 3, 4, 5 i part de la 9 de TRAM d’Alacant, al llarg de 111 quilòmetres de xarxa i 71 estacions i parades.
Esta contractació està vinculada als punts de consum de l’Administració de la Generalitat, el seu sector públic instrumental i entitats adherides sobre la base de l’acord marc de la Central de Compres de la mateixa Generalitat.
FGV, com a entitat del sector públic instrumental de la Generalitat, està vinculada a esta Central de Compres i als acords marc que des de la mateixa es realitzen.
