Informe_Comptes_Memoria_2014 - page 257

/
257
CORRESPONENT A L’EXERCICI ACABAT EL 31DEDESEMBREDE2014
CRITERISDEQUALITAT
NIVELLD’EXIGÈNCIA (LÍNIES L4 I L6)
PUNTUALITAT
ORIENTACIÓALCLIENT
RECLAMACIONS
D, AC, C I ADEL
PERSONALD’ESTACIONS
I USI
D, AC, C I ADECIAC,
OAV, CAC I PERSONALDE
SEGURETAT
ASSISTÈNCIA
FUNCIONAMENT
DE L’EQUIPAMENT.
MEGAFONIA
CONFORT EN EL VIATGE
CONDICIONS
AMBIENTALSNETEJA
PROTECCIÓCONTRA
AGRESSIONS. SEGURETAT
CIUTADANA
S’assegura que el 90% dels tramvies no sofreixen retard. Els intervals
de pas dels tramvies han de correspondre amb els establits i divulgats.
El temps d’espera del tramvia per part dels viatgers ha de ser inferior
o igual a i + 25% i minuts (on i és l’interval mitjà de pas de vehicles),
temps que en qualsevol cas no superaràmai el doble de la freqüència
establida (Situació inacceptable).
Es fan enquestes periòdiques de satisfacció i expectatives dels clients
respecte del servei prestat.
Les reclamacions es contesten enun terminimàximde 18dies naturals.
Els empleats de FGV i el personal contractat que estiguen en contacte
directe amb el client actuaran segons el Pla d’Atenció al Client.
Els empleats de FGV i el personal contractat que estiguen en contacte
directe amb el client actuaran segons el Pla d’Atenció al Client.
Existeixunprotocold’actuacióque inclou lanecessitatd’informacióalsviatgers
quanesprodueixuna incidènciaqueprovoca la interrupciódel servei.
Metrovalencia garanteix el funcionament correcte de la megafonia
exterior i interior dels tramvies:megafoniadel conductor, avísdepròxima
parada i avís de tancament de portes.
EsgaranteixalsclientsdeMetrovalenciaquedurant el trajectenohi haja
moviments bruscos i que la temperatura dels tramvies siga adequada.
S’assegura la netedat, la higiene i la conservació, tant de l’interior com
de l’exterior dels vehicles, de les estacions i dels punts de venda propis
d’acord amb un protocol de neteja imanteniment.
Metrovalencia es compromet a prendre les mesures necessàries per a
minimitzar el nombre d’incidents de seguretat ciutadana.
D, AC, C i A: disponibilitat, actitud comercial, competència i aparença.
1...,247,248,249,250,251,252,253,254,255,256 258,259,260,261,262,263,264,265,266,267,...394
Powered by FlippingBook