Informe_Comptes_Memoria_2014 - page 253

/
253
CORRESPONENT A L’EXERCICI ACABAT EL 31DEDESEMBREDE2014
CRITERISDEQUALITAT
NIVELLD’EXIGÈNCIA (LÍNIES L1, L3 I L5)
ACCESSIBILITAT INTERNA
VALIDADORES
DFC VALIDADORES
METRO
MÀQUINESD’AUTOVENDA
DFCMÀQUINES
D’AUTOVENDA
INFORMACIÓRELATIVAAL
VIATGE ENCONDICIONS
NORMALS
INFORMACIÓ ENCASDE
RETARDS SUPERIORS
A 10’
INFORMACIÓ ENCAS
D’INCIDÈNCIAQUE
ALTERE LESCONDICIONS
NORMALSD’EXPLOTACIÓ
PUNTUALITAT
ORIENTACIÓ ALCLIENT
RECLAMACIONS
Es considera imprescindible que el vehicle dispose, almenys, d’un 10%
de seients reservats en relació amb el total de la unitat.
El client que vol entrar per una validadora la trobadisponible.
Les validadores hauran d’estar disponibles per als clients, cosa que
minimitza l’afecció de les incidències i avaries en clients expressada
com a temps total de client en el qual els equips no estan disponibles.
En qualsevol vestíbul sense personal de taquilla s’ha d’assegurar la
presència, en perfecte funcionament, d’unamàquina d’autovenda.
Lesmàquinesd’autovendahaurand’estardisponiblesperalsclients, cosa
queminimitza l’afecció de les incidències i avaries en clients expressada
coma temps total de client en el qual els equipsno estandisponibles.
La senyalització en parades i trens inclourà elements d’informació
com ara el nom de la parada, tarifes, cartell de normes o plànols,
entre d’altres.
A les estacions s’informarà els clientsafectatspels retardsdemésde10’
Encasd’una incidènciaen l’explotació, s’informa totselsclientsafectats
de la nova situació d’explotació abans dels 12’
S’assegura que el 90% dels trens no sofreix retards.
Es fan enquestesperiòdiquesde satisfacció i expectativesdels clients en
relació amb el servei prestat.
Les reclamacions es contesten enun terminimàximde 18dies naturals.
DFC: Duració d’una avaria en funció dels clients afectats
1...,243,244,245,246,247,248,249,250,251,252 254,255,256,257,258,259,260,261,262,263,...394
Powered by FlippingBook