Informe_Comptes_Memoria_2014 - page 249

/
249
CORRESPONENT A L’EXERCICI ACABAT EL 31DEDESEMBREDE2014
> Tractament de reclamacions
FGV, a través del seu sistema de recepció i tractament de reclamacions,
recull les mancances detectades pels usuaris per tal de resoldre-les de
la formamés ràpida i eficaç possible.
Reclamacions
Reclamacions /milió viatgers
2014
1.933
32
En2014,
Metrovalencia
va rebre
1.933 reclamacions
dels usuaris (32per
cadamilió de viatgers). Aquestes dades suposenuna disminució del 30%
respectede l’exercici anterior (2.763 reclamacions en2013), i del 30,4%
sobre els expedients per cadamilió de passatgers (56 l’any anterior).
Els motius principals de les reclamacions en 2014 van estar relacionats
amb el sistema tarifari i amb el peatge.
El descens respecte de 2013 es produeix en totes les àrees identificades
en el gràfic.
MOTIUSDE LESRECLAMACIONS EN2014
SISTEMA TARIFARI
PEATGE
FUNCIONAMENTDEL SERVEI
ATENCIÓAL CLIENT
INSTAL·LACIONS I MATERIALMÒBIL
DIVERSOS
12%
26%
16%
10%
12%
24%
1...,239,240,241,242,243,244,245,246,247,248 250,251,252,253,254,255,256,257,258,259,...394
Powered by FlippingBook