Informe_Comptes_Memoria_2014 - page 250

/
250
ANNEX V. DIMENSIÓSOCIAL. RESPONSABILITAT ENEL SERVEI DE TRANSPORT
Reclamacions
Reclamacions /milió viatgers
2014
452
45
Les línies 1 i 3 reuneixen lamajor part de les reclamacions:
Els usuaris del
TRAM
van presentar al llarg de 2014 un total de
452
reclamacions
, xifra que suposa un augment d’un 49% respecte de les
queixes registrades en2013, i un7%en reclamacionspermilióde viatgers.
La Línia 1 recull lamajor part de reclamacions a la xarxa de TRAM.
RECLAMACIONSPER LÍNIES EN2014
L - 1
L - 3
L - 4
L - 5
L - 6
7%
7%
43%
42%
RECLAMACIONSPER LÍNIES EN2014
LÍNIA1
LÍNIA2
LÍNIA3
LÍNIA4
LÍNIA9
18%
9%
32%
20%
21%
1%
1...,240,241,242,243,244,245,246,247,248,249 251,252,253,254,255,256,257,258,259,260,...394
Powered by FlippingBook