Informe_Comptes_Memoria_2014 - page 252

/
252
ANNEX V. DIMENSIÓSOCIAL. RESPONSABILITAT ENEL SERVEI DE TRANSPORT
> Seguiment d’indicadors de qualitat del servei
FGVmesura periòdicament una sèrie d’indicadors, tant enMetrovalencia
com en el TRAM d’Alacant, a fi d’efectuar un seguiment de la qualitat
del servei ofert. Les taules següents reflecteixen, d’una banda, els
criteris de qualitat analitzats en les línies i, de l’altra els resultats dels
mesuraments l’any 2014.
CRITERISDEQUALITAT
NIVELLD’EXIGÈNCIA (LÍNIES L1, L3 I L5)
GRAUD’OCUPACIÓ
NRE. TRENSOFERTS
DFCMATERIALMÒBIL
DFC ENCLAVAMENT
ESCALESMECÀNIQUES
DFC ESCALES
MECÀNIQUES
ASCENSORS
DFC ASCENSORS
El graud’ocupaciónohadeser superior a4personespermetrequadrat
Els trensefectuenelsquilòmetresofertsen la informacióal client.
Els trens efectuen els quilòmetres oferts en la informació al client, d’acord
ambelquadrehorari exposatenestacionssensesofriravariesqueafectenel
client en el seu temps de viatge. Es considera retardun temps d’incidència
superior a3minuts.
S’assegura al client la màxima regularitat i puntualitat mitjançant la
minimitzacióde l’afecciód’incidències iavariesenclients, expressadacoma
temps total declient enel qual elsequipsnoestandisponibles.
Elsclientsquees trobenambunaescalamecànica la troben funcionant.
Elsclientsquees trobenambunaescalamecànica la troben funcionant,cosa
queminimitza l’afeccióde les incidències iavariesenclientsexpressadacom
a temps total declient enel qual elsequipsnoestandisponibles.
Elsascensorsexteriors i interiorshaurand’estar disponiblesper alsclients.
Elsascensors exteriors i interiorshaurand’estar disponiblesper als clients,
cosaqueminimitza l’afeccióde les incidències iavariesenclientsexpressada
coma temps total declient enel qual elsequipsnoestandisponibles.
DFC: Duració d’una avaria en funció dels clients afectats
1...,242,243,244,245,246,247,248,249,250,251 253,254,255,256,257,258,259,260,261,262,...394
Powered by FlippingBook