Informe_Comptes_Memoria_2014 - page 251

/
251
CORRESPONENT A L’EXERCICI ACABAT EL 31DEDESEMBREDE2014
Pel que fa als motius, els més freqüents van ser els relacionats amb
el peatge i el funcionament del servei, que van registrar un total de
95 i 94 reclamacions respectivament (un 21% del total en els dos
casos), seguides de les relacionades amb els agents de FGV, que en van
acumular 72 (un 16% del total).
Les reclamacions relacionades amb peatge van ser causades, al principi,
per la impossibilitat de pagar amb targeta bancària de xip i, una vegada
implantat el sistema, per errors relacionats amb el pagament amb
targeta bancària.
Les reclamacions sobre el funcionament del servei es van deure a queixes
per perdre l’enllaçaMarqdeL2aL3 i viceversa, i aaglomeracions a l’estiu.
Les relacionades amb els agents de FGV van ser causades per la
intensificació dels controls d’intervenció.
SOV (ACCIDENTS)
INFORMACIÓHORARISESTACIONS
AGENTS FGV
ATENCIÓAL CLIENT
DEMANDADEL SERVEI
FUNCIONAMENTDEL SERVEI
INSTAL·LACIONS I MATERIALMÒBIL
PEATGE
SISTEMA TARIFARI
SEGURETAT I VIGILÀNCIA
DIVERSOS
MOTIUSDERECLAMACIONS EN2014
6%
16%
13%
21%
7%
2%
1%
3%
21%
1%
9%
1...,241,242,243,244,245,246,247,248,249,250 252,253,254,255,256,257,258,259,260,261,...394
Powered by FlippingBook