Informe_Comptes_Memoria_2014 - page 256

/
256
ANNEX V. DIMENSIÓSOCIAL. RESPONSABILITAT ENEL SERVEI DE TRANSPORT
CRITERISDEQUALITAT
NIVELLD’EXIGÈNCIA (LÍNIES L4 I L6)
GRAUD’OCUPACIÓ
TRENSOFERTS
DFCMATERIALMÒBIL
DFC ENCLAVAMENT
ACCESSIBILITAT EXTERNA
ACCESSIBILITAT INTERNA
VALIDADORES
DFC VALIDADORES
MÀQUINESD’AUTOVENDA
DFCMÀQUINES
D’AUTOVENDA
INFORMACIÓRELATIVAAL
VIATGE ENCONDICIONS
NORMALS
El graud’ocupaciónohade ser superior a4personespermetroquadrat.
Nombre de places per unitat: 201
Els tramvies anunciats es realitzen totalment.
Els tramvies realitzen els quilòmetres oferts en la informació al client,
d’acord amb el quadre horari exposat en les parades de tramvia sense
sofrir avariesqueafectenel client enel seu tempsdeviatge. Esconsidera
retard un temps d’incidència superior a 3minuts.
S’assegura al client la màxima regularitat i puntualitat, cosa que
minimitza l’afecció d’incidències i avaries en clients expressada com a
temps total de client en el qual els equips no estan disponibles.
Quant a les persones ambmobilitat reduïda, les parades hauran d’estar
adaptades convenientment, facilitant-hi l’accés amb plataformes altes o
baixes, rampesabatibles,mecàniquesoautomàtiquesoelsmitjansquees
consideren oportunsper a ser utilitzadesper usuarisamb cadirade rodes.
Es considera imprescindible que el vehicle compte amb, almenys, un
10% de seients reservats en relació amb el total de la unitat.
El client que vulga utilitzar una validadora ha de trobar-la sempre
disponible.
Les validadores hauran d’estar disponibles per als clients, cosa que
minimitza l’afecció de les incidències i avaries en clients expressada
com a temps total de client en el qual els equips no estan disponibles.
En qualsevol parada s’ha d’assegurar la presència, en perfecte
funcionament, d’unamàquina d’autovenda.
Lesmàquinesd’autovendahaurand’estardisponiblesperalsclients, cosa
queminimitza l’afecció de les incidències i avaries en clients expressada
coma temps total de client en el qual els equipsno estandisponibles.
En vehicles i parades es disposa d’elements d’informació com ara
identificació de la línia, itinerari del trajecte, avís de sancions, horari
de primeres i últimes eixides, identificació del subministrats del servei i
mitjans de contacte, entre d’altres
DFC: Duració d’una avaria en funció dels clients afectats
1...,246,247,248,249,250,251,252,253,254,255 257,258,259,260,261,262,263,264,265,266,...394
Powered by FlippingBook