Page 80 - Informe de Gestió, Comptes Anuals i Memòria de Sostenibilitat FGV 2015
P. 80
FGV Exercici Económic Exercici Ambiental Exercici Social
Atenció i privacitat dels Usuaris València
Telèfon d'informació 900 46 10 46
El servei d'informació telefònica d'Atenció al Client de Metrovalencia va atendre, a través del
telèfon gratuït 900 46 10 46, un total 74.431 telefonades durant 2015. Març, setembre i
gener van ser els mesos en què els clients de Metrovalencia més consultes van realitzar,
amb 11.283, 7.504 i 6.781 telefonades, respectivament. .
Intèrfons
La xarxa d'intèrfons de Metrovalencia, composta per al voltant de 350 comunicadors, va
atendre 76.030 peticions d'informació el 2015, dividides en les 76.030 registrades en les
estacions, parades i ascensors i les 5.413 dels 16 baixadors de les Línies 1 (Bétera-Villanueva
de Castellón) i 2 (Llíria - Torrent Avinguda).
Pàgina web
El portal de Metrovalencia www.metrovalencia.es ha rebut enguany 2.337.875 visites, la
qual cosa suposa una mitjana diària de 6.405 entrades i un increment del 13,51 per cent
amb relació a les registrades el 2014. El temps mitjà de permanència de cada internauta va
ser de 3,08 minuts, i es van visitar un total de 7.496.011 pàgines, un 12,53 per cent més que
el 2014.
Entre totes les pàgines de la web, a part de la pàgina principal, la més visitada va ser la
consulta dels horaris dels distints serveis de transport oferits per Metrovalencia. Li van
seguir el planificador de trajectes, la informació de les diferents línies de metro i tramvia, les
tarifes i l'accés a la zona d'usuari “La meua Metrovalencia”.
La pàgina web de Metrovalencia va rebre visites des de 110 països de tots els continents.
Després d'Espanya, s’hi situen Itàlia, Regne Unit, Alemanya, França, Holanda, Bèlgica, Estats
Units, Suïssa i Portugal.
FGV. Informe de Gestió, Comptes Anuals y Memòria de Sostenibilitat 2015 80