Page 84 - Informe de Gestió, Comptes Anuals i Memòria de Sostenibilitat FGV 2015
P. 84

FGV                Exercici Económic       Exercici Ambiental            Exercici Social

Atenció i privacitat dels Usuaris Alacant

El contacte amb els usuaris és una peça bàsica de la política d‘Atenció al Client en el TRAM
Metropolità d'Alacant. A través del Centre d‘Atenció de La Marina, telefonades gratuïtes,
intèrfons, web i xarxes socials, reclamacions i objectes perduts, sempre s'enfoca el treball a
prestar el millor servei possible.

Tarifes
Els títols propis del TRAM d'Alacant han mantingut els preus de tots els seus títols propis el
2015. El bitllet senzill propi d’FGV d'una zona costa 1,35 euros, i el bonometro 10 val 7,60
euros, mentre que, en la zona TAM, el senzill té un preu de 1,45 euros i el bonometro 10 val
8,70 euros. Al seu torn els títols i avantatges que s'ofereixen per a col·lectius com majors,
persones amb discapacitat o famílies nombroses mantenen els preus i descomptes actuals.

        Tarifes    1 Zona Excepte     2 Zones 3 Zones 4 Zones 5 Zones 6 Zones
                        Zona A
Senzill                                  2,50 € 3,75 € 4,85 € 6,05 € 7,15 €
Anada i Tornada               1,35 €     4,25 € 6,40 € 8,25 € 10,30 € 12,20 €
Família Nombrosa
General -20%                  2,30 €
Grups -40%
Pensionista. Fam.  1,35 € 2,00 € 3,00 € 3,90 € 4,85 € 5,75 €
Nombrosa -50%
Bo 10              0,85 € 1,50 € 2,25 € 2,95 € 3,65 € 4,30 €
Bo 30
TAT Gent Major     1,35 € 1,35 € 1,90 € 2,45 € 3,05 € 3,60 €
TAT Mobilitat
                    7,60 € 14,00 € 21,00 €       27,20 €       33,90 € 40,05 €
                   21,50 € 39,75 € 59,65 €       77,15 €       96,20 € 113,70 €
                                                 10,00 €
                        Totes les zones Mensual  10,00 €         Anual 89,95 €
                        Totes les zones Mensual                  Anual 89,95 €

Centre d'atenció al client
El centre d'atenció, situat a l'estació de La Marina, ha atés durant el present exercici 59.023
consultes d'usuaris, en especial durant els mesos d'agost (6.820), juny (6.566) i maig (6.458).
S'ha tractat d'una atenció personalitzada en què els agents d’FGV han intentat ajudar els
clients en les seues demandes.

FGV. Informe de Gestió, Comptes Anuals y Memòria de Sostenibilitat 2015                          84
   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89