Page 85 - Informe de Gestió, Comptes Anuals i Memòria de Sostenibilitat FGV 2015
P. 85

FGV  Exercici Económic                     Exercici Ambiental            Exercici Social

Atenció i privacitat dels Usuaris Alacant

Telèfon d'informació 900 72 04 72
El servei d'Informació telefònica d‘Atenció al Client del TRAM d'Alacant va atendre, a través
del telèfon gratuït 900 72 04 72, un total 30.926 telefonades durant 2015. Abril, juny i juliol
van ser els mesos en què els clients més consultes van realitzar, amb 3.685, 3.635 i 3.537
telefonades, respectivament.

Intèrfons
La xarxa d'intèrfons ha atés 28.097 peticions d'informació el 2015. Els mesos de major
demanda en els intèrfons han sigut els mesos d'estiu, agost, juliol i juny, per ordre, amb
3.461, 2.941 i 2.931, respectivament.

Pàgina web
El portal del TRAM metropolità d'Alacant va rebre 559.964 visites durant el passat any, la
qual cosa suposa una mitjana diària de 1.534 entrades i un increment del 7,52 per cent amb
relació a les registrades el 2014. El temps mitjà de permanència en www.tramalicante.es de
cada internauta va ser de 3,08 minuts, i es van visitar un total de 2.086.549 pàgines, un 0,53
per cent més que el 2014. La secció d’horaris va ser el més visitat.

La pàgina web ha rebut visites des de 136 països de tots els continents. Després d'Espanya,
se situen el Regne Unit, Holanda, Rússia, Alemanya, França, Polònia, Bèlgica, Noruega i els
Estats Units.

FGV. Informe de Gestió, Comptes Anuals y Memòria de Sostenibilitat 2015                          85
   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90