Page 48 - Memoria FGV 2017
P. 48

FGV, 30 anys en moviment  Acompliment Econom̀ ic                            Acompliment Ambiental  Acompliment Social

      Enquesta de Satisfacció

Les enquestes de satisfacció de l’any 2017 mostren els següents resultats:

7,88                      Metrovalencia

La Línia 5 (Marítim Serranía-Aeroport) és la més ben                -0,05
valorada pels clients, amb 8,10 punts, seguida de la Línia 7      amb 2016
(Marítim Serranía-Torrent Avinguda), amb 8,05 punts i la
Línia 9 (Alboraia Peris Aragó-Riba-roja de Túria), amb 8,01
punts. A continuació es troben la Línia 3 (Rafelbunyol-
Aeroport), amb 7,90 punts; la Línia 6 (Tossal del Rei-Marítim
Serranía), amb 7,88 punts, igual que la Línia 8 (Marítim
Serranía-Marina Reial Joan Carles I); la Línia 2 (Llíria-Torrent
Avinguda), amb 7,77 punts; la Línia 1 (Bétera-Villanueva de
Castellón), amb 7,67 punts; i, finalment, la Línia 4 (Mas del
Rosari-Doctor Lluch), amb 7,64 punts..

8,22                      TRAM d’Alacant

La valoració per línies assenyala que la L1 (Luceros-                -0,17
Benidorm) se situa al capdavant de trajectes més ben              amb 2016
valorats, amb una puntuació de 8,49. Li segueixen la L2
(Luceros-Sant Vicent del Raspeig) amb 8,29 i la L9
(Benidorm-Dénia) amb 8,22 punts. Les enquestes en
aquesta línia s’han produït entre Benidorm i Calp, en estar
tancat el servei ferroviari des de Calp fins a Dénia, trajecte
que es fa actualment amb autobús. També han tingut bons
resultats L4 (Luceros-Pl. La Coruña) amb 7,98 i la L3
(Luceros-El Campello), amb 7,82 punts.

48 FGV | Informe de Gestió, Comptes Anuals i Memor̀ ia de Sostenibilitat 2017
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53