Page 58 - Informe de Gestió, Comptes Anuals i Memòria de Sostenibilitat FGV 2016
P. 58

FGV       Acompliment Econòmic  Acompliment Ambiental  Acompliment Social

Enquestes de Satisfacció

FGV porta a terme anualment una enquesta de satisfacció adreçada als seus usuaris, els
resultats més rellevants de la qual són els següents:

València

                                                       Satisfacció
                                                          Global

                                                            7,93

                                                                                    0,10
                                                                                    amb

                                                                                    2015

Alacant

                                                       Satisfacció
                                                          Global

                                                            8,38

                                                                                    0,08

                                                                                    amb
                                                                                    2015

             Puntualitat         2015    2016                                         Evolució  5
           Metrovalencia        95,86%  97,12%                                      1,26%       6
                                                                                    -1,84%
          TRAM d'Alacant        93,65%  91,81%

          FGV | Informe de Gestió, Comptes Anuals i Memòria de Sostenibilitat 2016              58
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63