Page 53 - Informe de Gestió, Comptes Anuals i Memòria de Sostenibilitat FGV 2016
P. 53

FGV               Acompliment Econòmic  Acompliment Ambiental  Acompliment Social

Reclamacions. Objectes perduts.

Els propietaris han recuperat durant el 2016 un total de 614 objectes perduts, la qual cosa
representa un 44% sobre el total d’objectes perduts al TRAM. En canvi, a Metrovalencia el
percentatge d’objectes recuperats el 2016 ha sigut del 40%.

A Metrovalencia, les reclamacions es produeixen en 32,2 passatgers per milió, cosa que
representa un descens clar respecte a l’any anterior. Al TRAM, les reclamacions han sigut de
38 per milió, també amb un descens clar respecte a l’any 2015..

  Reclamacions     Metrovalencia        2015                   2016            Evolució
Objectes Perduts  TRAM d'Alacant        2.339                  2.093           -10,52% 6
                   Metrovalencia         531                    395            -25,61% 6
                  TRAM d'Alacant        4.285                  4.855            13,30% 5
                                         999                   1.396            36,04% 5

     FGV | Informe de Gestió, Comptes Anuals i Memòria de Sostenibilitat 2016      53
   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58