Page 53 - Informe de Gestió, Comptes Anuals i Memòria de Sostenibilitat FGV 2016
P. 53
FGV Acompliment Econòmic Acompliment Ambiental Acompliment Social
Reclamacions. Objectes perduts.
Els propietaris han recuperat durant el 2016 un total de 614 objectes perduts, la qual cosa
representa un 44% sobre el total d’objectes perduts al TRAM. En canvi, a Metrovalencia el
percentatge d’objectes recuperats el 2016 ha sigut del 40%.
A Metrovalencia, les reclamacions es produeixen en 32,2 passatgers per milió, cosa que
representa un descens clar respecte a l’any anterior. Al TRAM, les reclamacions han sigut de
38 per milió, també amb un descens clar respecte a l’any 2015..
Reclamacions Metrovalencia 2015 2016 Evolució
Objectes Perduts TRAM d'Alacant 2.339 2.093 -10,52% 6
Metrovalencia 531 395 -25,61% 6
TRAM d'Alacant 4.285 4.855 13,30% 5
999 1.396 36,04% 5
FGV | Informe de Gestió, Comptes Anuals i Memòria de Sostenibilitat 2016 53