Page 62 - Informe de Gestió, Comptes Anuals i Memòria de Sostenibilitat FGV 2016
P. 62
FGV Acompliment Econòmic Acompliment Ambiental Acompliment Social
Serveis Especials
El servei ordinari abasta els feiners del tot l'any, excepte dissabtes, juliol, agost i Nadal (entre
el 24 de desembre i el 5 de gener). L'horari intermedi s'aplica els dissabtes, els laborables de
juliol, agost, Nadal i "ponts.
Metrovalencia va oferir serveis especials en 105 dies del 2016, més d’un dia de cada quatre,
per a facilitar el desplaçament de la ciutadania a 55 esdeveniments diferents, entre els quals
destaquen els certàmens de Fira València, les Falles i els partits de futbol disputats en la Lliga
i la Copa del Rei. Per a dur-ho a terme, es van organitzar 4.077 serveis especials que van
completar les circulacions programades de manera habitual que cobreixen les necessitats del
dia a dia.
El major nombre de jornades amb serveis especials, 71, s’ha produït pel desplaçament fins a
Fira València en algun dels 36 certàmens, congressos i espectacles que aquesta institució va
acollir durant el 2016. Van ser 21 trajectes específics que van tindre el punt àlgid amb la
celebració d’Expojove, que significa deu jornades de serveis especials, dividides en les quatre
jornades de gener de la XXXVI edició de la Fira de la Joventut i les sis de desembre de la
XXXVII edició, corresponents al Nadal de 2015-2016 i 2016-2017, respectivament.
FGV | Informe de Gestió, Comptes Anuals i Memòria de Sostenibilitat 2016 62