Page 57 - Informe de Gestió, Comptes Anuals i Memòria de Sostenibilitat FGV 2016
P. 57
FGV Acompliment Econòmic Acompliment Ambiental Acompliment Social
Atenció als Usuaris
Alacant
El contacte amb els passatgers el 2016 continua sent una peça bàsica de la política d’atenció
al client al TRAM Metropolità d’Alacant. Per mitjà del Centre d’Atenció de la Marina, de les
trucades telefòniques gratuïtes, dels intèrfons, del web, de les xarxes socials i del tracte pel
que fa a reclamacions i objectes perduts, sempre s’enfoca el treball per tal de prestar el millor
servei possible.
Telèfon. Centres d’atenció al client. Intèrfons.
El TRAM disposa d’una àmplia gamma de serveis d’atenció al client, com mostren les dades,
segons les quals, s’hi han atés desenes de milers de passatgers també el 2016:
Atenció a clients als centres 2015 2016 Evolució
Atenció en el servei telefònic 59.023,00 60.624,00 2,71% 5
30.926,00 27.692,00 -10,46% 6
900 46 10 46 28.097,00 33.570,00 19,48% 5
Atenció mitjançant intèrfons
Tarifes
Els títols propis del TRAM d’Alacant han mantingut els preus durant el 2016. En la taula
següent es desglossen els tipus i preus dels títols:
Tarifes 1 Zona Excepte 2 Zones 3 Zones 4 Zones 5 Zones 6 Zones
Zona A
Senzill 2,50 € 3,75 € 4,85 € 6,05 € 7,15 €
Anada i Tornada 1,35 € 4,25 € 6,40 € 8,25 € 10,30 € 12,20 €
2,30 €
Grups 40%
Pensionista 50% 0,85 € 1,50 € 2,25 € 2,95 € 3,65 € 4,30 €
Bo 10 1,35 € 1,35 € 1,90 € 2,45 € 3,05 € 3,60 €
Bo 30
TAT Gent Major 7,60 € 14,00 € 21,00 € 27,20 € 33,90 € 40,05 €
TAT Mobilitat
21,50 € 39,75 € 59,65 € 77,15 € 96,20 € 113,70 €
Totes les zones Mensual 10,00 € Anual 89,95 €
Totes les zones Mensual 10,00 € Anual 89,95 €
Les tarifes amb el preu reduït per a Famílies Nombroses o Famílies Monoparentals són
d'aplicació a tots els títols de transport de TRAM d'Alacant.
FGV | Informe de Gestió, Comptes Anuals i Memòria de Sostenibilitat 2016 57