Page 86 - Informe de Gestió, Comptes Anuals i Memòria de Sostenibilitat FGV 2015
P. 86
FGV Exercici Económic Exercici Ambiental Exercici Social
Atenció i privacitat dels Usuaris Alacant
Xarxes socials
Com a complement dels seus serveis d’informació i atenció al client, TRAM d'Alacant va
decidir fa anys establir noves vies de comunicació amb els seus usuaris a través de les xarxes
socials. El juny de 2012 es va escometre la incorporació al canal de Twitter. A través d'aquest
servei s'atenen i es resolen consultes, s'informa de les distintes activitats i esdeveniments
organitzats per l'empresa i es comuniquen amb la màxima immediatesa les incidències del
servei.
En Twitter, els seguidors el 31 de desembre de 2015 es van elevar a 1.437, amb 467 tweets
emesos. Els Top tweets van ser sobre avisos en la circulació, serveis especials, en especial el
Mussol de les Marines, i el Dia Europeu sense Cotxes. Els usuaris que ho desitgen poden
seguir TRAM d'Alacant en Twitter a través del compte @tramdealicante
Reclamacions
TRAM Metropolità d'Alacant ha atés el 2015 un total de 531 reclamacions dels usuaris, la
qual cosa suposa 52 notificacions per cada milió de viatgers. Per apartats, les qüestions
relatives al funcionament del servei (180) lideren el rànquing, seguit de peatge (92),
instal·lacions i material mòbil (63), sistema tarifari (58) i agents d’FGV (54).
Objectes perduts
El nombre d'objectes perduts dipositats en les dependències de l'estació de La Marina ha
ascendit enguany a 999, majoritàriament distinta documentació personal dels viatgers. El
mes que més pertinences s'han oblidat en els trens i tramvies de la xarxa ha sigut desembre,
amb 115 objectes. Li segueixen juliol, amb 85, i juny, amb 75 articles perduts.
FGV. Informe de Gestió, Comptes Anuals y Memòria de Sostenibilitat 2015 86