Informe_Comptes_Memoria_2014 - page 236

/
236
ANNEX V. DIMENSIÓSOCIAL. RESPONSABILITAT ENEL SERVEI DE TRANSPORT
A les estacions on no hi ha plataformes fixes instal·lades,
Metrovalencia ofereix un servei de
plataformes mòbils
i una
atenció personalitzada als clients que es desplacen amb cadira
de rodes per la xarxa. Es tracta de plataformes metàl·liques,
que s’instal·len per a salvar el buit entre l’andana i el tren, en el
moment i a l’estació que el client requereix.
El procediment comença amb una cridada al telèfon gratuït
900 46 10 46 per a informar a l’Oficina d’Atenció al Viatger del
desplaçament, detallant el tren i la línia, l’hora i les estacions
d’origen i destinació. D’aquestamanera, els coordinadors de zona
de la línia enqüestió disposende tot el necessari perquè el client
siga ajudat en la pujada i baixada del tren.
En 2014,
1.937 usuaris
van utilitzar les plataformes mòbils per
aquest motiu.
Per la seua banda, la xarxa del
TRAM
Metropolità d’Alacant
és 100%
accessible
des de la seua posada enmarxa.
1...,226,227,228,229,230,231,232,233,234,235 237,238,239,240,241,242,243,244,245,246,...394
Powered by FlippingBook