Informe_Comptes_Memoria_2014 - page 226

/
226
ANNEX V. DIMENSIÓSOCIAL. RESPONSABILITAT ENEL SERVEI DE TRANSPORT
>Obres de senyalització, ATP, telecomunicacions i
energia del tramAeroport-Riba-roja de Túria
Les instal·lacions de senyalització, els sistemes de protecció de tren,
telecomunicacions i instal·lacions d’energia corresponents a l’ampliació
del metro fins a Riba-roja del Túria han sigut desenvolupades adoptant
les mateixes prestacions funcionals aplicades en altres trams amb el
projecte ATO.
L’execució de nous enclavaments electrònics a les estacions de la
Presa, Masia de Traver i Riba-roja del Túria, la instal·lació de Bloquejos
Electrònics Automàtics amb successió automàtica de trens entre les
estacions o la instal·lació de circuits de via sense juntes per a la detecció
positiva i segura de la presència del tren són algunes de les actuacions
relatives a aquest tram.
>Modificació del bloqueig entre les
estacions deMasies i Bétera
La tecnologia dels enclavaments de Masies i Bétera és antiga i disposa
d’unes prestacions funcionals inferiors a les dels enclavaments
més moderns, entre les quals destaca l’absència de transmissió
d’informacions de l’estat dels circuits de via de trajecte cap a les
estacions col·laterals.
A fi de millorar les prestacions del bloqueig automàtic, i d’incloure en
la lògica de l’enclavament aquestes informacions, s’ha desenvolupat
l’enginyeria corresponent pel tecnòleg de les instal·lacions, així com la
seua implementació i posada en funcionament.
Amb aquesta actuació s’incrementa la seguretat del Bloqueig Automàtic.
1...,216,217,218,219,220,221,222,223,224,225 227,228,229,230,231,232,233,234,235,236,...394
Powered by FlippingBook