Informe_Comptes_Memoria_2014 - page 238

/
238
ANNEX V. DIMENSIÓSOCIAL. RESPONSABILITAT ENEL SERVEI DE TRANSPORT
Global
L1
L2
L3
L4
L9
ISC 2014
8,33
8,41
8,43
8,24
8,21
8,13
Per la seua banda, l’evolució de l’Índex de Satisfacció del Client en el
TRAM d’Alacant
en2014 ha sigut:
La valoració global del servei disminueix en relació amb 2013, encara que
esmanté en valorsmolt satisfactoris (
superior a 8
).
La valoració global en relació amb 2013 disminueix en totes les línies
excepte en la L1, que esmanté constant respecte de 2013.
Pel que fa a l’atribut
Compromís amb el medi ambient
, els resultats
evidencien una puntuació superior a 7 enMetrovalencia i superior a 8 en
el TRAM.
COMPROMÍS AMB ELMEDI AMBIENT 2014
7,29
8,57
1...,228,229,230,231,232,233,234,235,236,237 239,240,241,242,243,244,245,246,247,248,...394
Powered by FlippingBook