Informe_Comptes_Memoria_2014 - page 237

/
237
CORRESPONENT A L’EXERCICI ACABAT EL 31DEDESEMBREDE2014
ASPECTE: ETIQUETATGE DELSPRODUCTES I SERVEIS.
QUALITAT DEL SERVEI DE TRANSPORT
G4-PR5RESULTATSDE LES ENQUESTESPERAMESURAR LASATISFACCIÓ
DELSCLIENTS
SATISFACCIÓDECLIENT
FGV efectua anualment una enquesta de satisfacció dirigida als seus
usuaris. L’enquesta es desglossa en 22 atributs els resultats dels quals
integren l’Índex de Satisfacció de Clients (ISC), mesurat en una escala d’1
a 10 punts.
En2014, els resultats en relació amb la xarxa de
Metrovalencia
han sigut:
Global
L1
L3
L4
L5
L6
ISC 2014
7,69
7,66
7,63
7,26
7,93
7,57
L’
índex de satisfacció
per a totes les línies d’aquesta xarxa es troba
per
damunt de 7
.
L’ISC global de l’any 2014 (7,69) és significativament superior al de l’any
2013 (7,43).
Totes les línies han experimentat un increment de l’ISC, i en aquest sentit
destaquen la Línia 1 (0,34) i la 5 (0,26).
1...,227,228,229,230,231,232,233,234,235,236 238,239,240,241,242,243,244,245,246,247,...394
Powered by FlippingBook