Page 171 - Informe de Gestió, Comptes Anuals i Memòria de Sostenibilitat FGV 2016
P. 171
Informe de Gestió de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana 2016
Ventilació nou túnel Aeroport-Riba-roja de 332.889,52
Túria 5.900,00
Project. sist. ventilació nou túnel Aerop.-Riba-roja de
Túria 326.989,52
E.O. sist. Ventilació nou túnel Aerop.-Riba-roja de
Túria
Total 987.202,28
4.3. Retrofit tramvies s.3800 de València:
Durant l’exercici de 2016 i 2015 s’han desenvolupat les inversions següents:
- Exercici 2016
Sistema informació al viatger 523.618,75
Subministrament reductor tramvies 37.493,32
Subministrament i instal·lació. Vinils antigrafit 24.894,00
Millora enganxalls automàtics
Intervenció en disjuntors 260.509,00
4.600,00
Total 851.115,07
- Exercici 2015
Sistema informació al viatger 53.000,00
Subministrament reductor tramvies 0,00
Rodaments bogis
Subministrament i instal·lació. Vinils antigraffiti 144.858,40
Millora enganxalls automàtics 41.490,00
Renovació equips tracció
260.509,00
634.065,00
Total 1.133.922,40
5. Principals riscos i incerteses
En la nota V.9.4 de la memòria dels comptes anuals corresponents a l’exercici
acabat el 31 de desembre de 2016 es detallen els riscos més significatius als quals
està sotmesa l’entitat.
6. Fets posteriors al tancament dels comptes anuals i fins a la seua
formulació
Els fets posteriors es descriuen en la nota V.23 de la memòria dels comptes anuals
corresponents a l’exercici 2016.
7. Informació sobre l’evolució previsible de l’entitat
Les previsions de l’evolució dels factors més importants de l’entitat, es resumeixen a
continuació:
I. En relació amb els ingressos derivats de l’activitat del transport de viatgers,
l’entitat preveu que els ingressos se situen en 63.884,17 milers d’euros.
II. Respecte a les despeses de personal, una vegada consolidat l’efecte de l’ERO
iniciat el 2012 i amb l’increment de plantilla autoritzat per Conselleria, se situaran
en 75.578,82 milers d’euros.
III. En el capítol de compra de béns corrents i despeses de funcionament, es preveu
un import de 44.690,35 milers d’euros.
IV. Quant a les amortitzacions i els costos financers, una vegada que han sigut
incorporats els actius ferroviaris derivats del traspàs d’EIGE, segons l’Ordre 2/2016,
de 15 de febrer, es preveu que vagen disminuint progressivament.
21