6. ÈTICA I INTEGRITAT
/
120
•
IImpulsem, implantem, mantenim i millorem plans de seguretat en tots
els àmbits d’aplicació: seguretat ferroviària, seguretat ciutadana, prevenció
de riscos laborals i protecció de la informació.
•
Complim escrupolosament les normes i els procediments establits i
actuem i esmenem, tan prompte com és possible i d’acord amb aquests,
totes les incidències quepuguen afectar la seguretat. En cap circumstància
comprometem els procediments i els estàndards de seguretat dels quals
ens hem dotat.
•
Exigim a tots els nostres col·laboradors externs el mateix grau de
compliment que ens exigim a nosaltresmateixos.
•
Protegim fidelment la informació considerada com a confidencial o
personal.
•
FGV accepta que el servei als ciutadans implica transparència com a
gestors de recursos públics i, en conseqüència, l’accés a la informació és
considerat com un dret dels ciutadans i treballadors de l’empresa.
•
FGV posa a la disposició del públic informació de fàcil accés, bàsica i
essencial, sense que siga necessari fer-ne una sol·licitud.
•
FGV es compromet a atendre totes les sol·licituds raonades d’informació,
la tramitació de les quals haurà de ser senzilla, ràpida i gratuïta, amb
l’excepció de la denegació, que haurà de ser en tot cas justificada. Totes
les persones tenen dret a recórrer les denegacions o la no-contestació en
les seues sol·licituds.
•
FGVpresta, anivell intern, una atenció especial en aquest àmbit respecte
d’àrees que poden ser considerades sensibles, com l’accés i la mobilitat
de personal, la contractació i els resultats de gestió, amb els límits propis
que determina l’activitat empresarial i el dret a la intimitat.
•
FGV sotmet a avaluació externa, periòdicament, àrees claus de la seua
gestió i entre aquestes, la seguretat, la qualitat en l’atenció al client, les
pràctiques sostenibles, la gestió economicofinancera i la transparència.
SEGURETAT
TRANSPARÈNCIA
LA SEGURETAT, I DE FORMAMOLT ESPECIAL LA SEGURETAT FERROVIÀRIA,
ESTÀPRESENTENFGVENTOTESLESNOSTRESACTUACIONS,PERDAMUNT
DE QUALSEVOL ALTRA CONSIDERACIÓ.
CONSIDEREM LA TRANSPARÈNCIA COM UN DRET DELS CIUTADANS, IGUAL
COM L’OBJECTIUQUE JUSTIFICA I FONAMENTA LANOSTRAGESTIÓDIÀRIA, I
L’ACOSTEMA LACIUTADANIA.