Informe_Comptes_Memoria_2014 - page 110

4. PARTICIPACIÓDELSGRUPSD’INTERÉS
/
110
4.2.4. SOCIETAT
Des de l’any 1999, FGV du a terme enquestes de satisfacció dirigides als
seus usuaris, a través d’empreses especialitzades en recercademoscòpica.
Els resultats obtinguts permeten la comparació interanual.
L’enquesta es desglossa en una sèrie d’
atributs
que són valorats de forma
independent per a integrar-los finalment en un índex únic anomenat
Índex de Satisfacció del Client (ISC)
. Aquest índex s’obté per separat
per a Metrovalencia i per al TRAM d’Alacant, tant de forma global com
per cada línia.
FGV disposa d’un sistema de recepció i tractament de reclamacions
d’usuaris que li permet, d’una banda, detectar mancances com a punt de
partida per a la millora contínua, i d’una altra, donar-los resposta de la
formamés ràpida i eficaç possible.
FGV ha establit canals per a la participació de la societat en les activitats
i els serveis prestats. En l’any 2014 destaquen els canals següents:
A través de les xarxes socials Facebook i Twitter, FGV informa els seus
seguidors en relació amb el servei, els canvis operatius i les diverses
activitats d’oci, cultura i responsabilitat social corporativa programades
per l’empresa, però també recull i dóna resposta a dubtes, preguntes
i suggeriments dels usuaris. Constitueix, per tant, una potent eina de
participació ciutadana.
> Enquesta de satisfacció
> Tractament de reclamacions
> Xarxes socials
1...,100,101,102,103,104,105,106,107,108,109 111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,...394
Powered by FlippingBook