Informe_Comptes_Memoria_2014 - page 124

/
124
ANNEX I. DIMENSIÓECONÒMICA
Els ingressos per transport de viatgers no permeten sufragar els costos
d’explotació de la xarxa; el caràcter de FGV de servei públic destinat a
tots els ciutadans porta a repercutir únicament una part de les despeses
d’explotació en el preu dels bitllets. No obstant això, cal destacar que les
pèrdues en 2014 s’han reduït un 15,37% en valor absolut i un 23,55%
en valor relatiu en relació amb 2013.
Els
recursos
de FGV
procedeixen
de les fonts següents:
1.
Les aportacions i subvencions que la Generalitat Valenciana
establisca en els seus Pressupostos Generals.
2.
Les subvencions o aportacions voluntàries d’entitats i institucions
tant públiques com privades.
3.
Les rendes i els productes que generen els seus béns i valors.
4.
Els ingressos procedents de l’explotació dels seus serveis.
5.
Qualssevol altres recursos que se li pogueren atribuir.
Els
ingressos procedents de l’explotació dels seus serveis
estan sotmesos
a regulació de la Conselleria d’Infraestructures, Territori i Medi Ambient
en virtut de la Llei 16/1987, de 30 de juliol, d’ordenació dels transports
terrestres, i el Reial Decret 1211/1990, de 30 de setembre, pel qual
s’aprova el reglament d’aquesta Llei.
CONCEPTE
Pèrdues (milers d’euros)
VKM
PÈRDUES en euros/ VKM
148.006,11
604.994.172
0,24
2014
1...,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123 125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,...394
Powered by FlippingBook