Page 166 - Informe de Gestió, Comptes Anuals i Memòria de Sostenibilitat FGV 2015
P. 166

Informe de Gestió de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana 2015

2.2.3. Amortització de l’immobilitzat
A continuació es detalla l’evolució de l’amortització de l’immobilitzat i l’evolució de la
xifra d’immobilitzat net.

La seua evolució ha sigut sempre a l’alça com a conseqüència de l’elevat esforç
inversor de l’entitat. Durant 2013 i 2014 el cost d’amortització va disminuint per la
contenció en inversions i els elements totalment amortitzats. En 2015 s’incrementa
novament l’amortització a causa de l’activació del nou tram de Riba-roja. El cost
d’amortització dividit per l’import net d’immobilitzat s’ha mantingut constant en un
7% de mitja.
2.2.4. Despeses financeres.
A continuació es detalla l’evolució de les despeses financeres on queda reflectida
l’evolució dels interessos per retard de pagament dels deutes, els quals han
disminuït significativament.

                                                                                                                                                              1
   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171