Informe_Comptes_Memoria_2014 - page 223

/
223
CORRESPONENT A L’EXERCICI ACABAT EL 31DEDESEMBREDE2014
ASPECTE: SALUT I SEGURETAT DELSCLIENTS
G4-PR1 PERCENTATGE DE CATEGORIES DE PRODUCTES I SERVEIS
SIGNIFICATIUS DELS QUALS S’HAN AVALUAT ELS IMPACTES EN
MATÈRIA DE SALUT I SEGURETAT PER A PROMOUREMILLORES.
FGV assumeix l’obligació de prestar el servei públic de transport col·lectiu
de viatgers en les millors condicions de seguretat, no només en relació
amb els usuaris del servei, sinó també quant al personal de l’organització
i al conjunt de les instal·lacions.
La totalitat del servei de transport
s’avalua de forma contínua
a fi de
millorar les condicions de salut i seguretat en la seua prestació.
Són
prioritats
per a FGV:
Lamillora de les infraestructures i el seu control, que es tradueix en
compromisos concrets com ara:
>Millorar les instal·lacions elèctriques i les comunicacions en tota
la xarxa.
> Estendre la instal·lació del Sistema d’Operació Automàtica de
Trens (ATO) als trams subterranis.
> Estendre la instal·lació del Sistema de Frenada Automàtica
Puntual (FAP).
> Incrementar els km de via doble enfront dels de via única.
>Millorar les condicions de seguretat en els passos de vianants.
> Estendre el servei de videovigilància mitjançant càmeres i circuit
tancat de televisió.
La gestió de la seguretat, ambmesures com:
> La coordinació d’actuacions entre les diverses entitats públiques
implicades.
> La formació per a actuar en cas d’emergència i la comprovació
periòdica dels plans d’emergènciamitjançant simulacres.
> El seguiment i la cerca d’incidències enmatèria de seguretat.
Segons aquestesprioritats, l’any2014 s’hanexecutat diverses actuacions.
1...,213,214,215,216,217,218,219,220,221,222 224,225,226,227,228,229,230,231,232,233,...394
Powered by FlippingBook