Informe_Comptes_Memoria_2014 - page 17

/
17
CORRESPONENT A L’EXERCICI ACABAT EL 31DEDESEMBREDE2014
1.5. NOU PLADE PATROCINI CORPORATIU
FGV ha posat enmarxa en 2014 el seu propi Pla de Patrocini Corporatiu,
en el qual s’inclou la codenominació de les instal·lacions o serveis de les
xarxes que gestiona a València i Alacant.
Amb aquesta iniciativa, FGV potència noves vies de negoci, destinades
a incrementar l’obtenció d’ingressos addicionals, mitjançant un millor
aprofitament dels actius de què disposa. L’objectiu és generar recursos
addicionals a l’activitat principal de l’operació del transport públic de
passatgers, per mitjà de noves fonts d’ingressos que complementen la
publicitat tradicional, la comercialització d’espais comercials o la venda
automàtica (vending), entre altres accions.
El Pla de Patrocini Corporatiu ha inclòs com a elements susceptibles
de ser patrocinats per altres entitats la denominació d’estacions o
parades i línies, serveis especials oferits en dates determinades o davant
d’esdeveniments puntuals, la prestació de nous serveis per als clients
o accions que desenvolupa Metrovalencia i el TRAM d’Alacant com a
activitats d’oci i cultura, exposicions....
> Amistat-Casa de Salud
En el marc d’aquest pla, FGV ha signat un acord amb l’
Hospital Casa
de Salud
per a patrocinar l’estació d’
Amistat
de Metrovalencia, que
ha passat a denominar-se
Amistat-Casa de Salud
. El contracte té una
vigència de huit anys.
L’acord entre les dos entitats és el primer d’aquestes característiques
que afecta una de les instal·lacions o un dels serveis de la xarxa. La nova
denominació Amistat-Casa de Salud ja apareix en tota la documentació
i el material informatiu, com ara plànols, senyalització, cartelleria,
megafonia i pàgina web.
1...,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16 18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,...394
Powered by FlippingBook