Informe_Comptes_Memoria_2014 - page 14

1. ESTRATÈGIA I ANÀLISI
/
14
1.2. MISSIÓ I VALORS
La
missió
de FGV, redefinida per al període 2014-2016, és:
Com a conseqüència d’aquestamissió,
les claus de la política empresarial
de FGV són:
Servei públic per a tots els ciutadans.
Mobilitat sostenible, promovent un canvi modal cap al transport
col·lectiu, i incloent-hi la coordinació amb altres entitats.
Qualitat de servei, oferint les millors condicions de rapidesa i
comoditat, i donant lamàxima prioritat a la seguretat.
Eficiència en la prestació del servei i en la gestió de l’organització.
Qualificació dels treballadors, prevenció de riscos laborals i igualtat
d’oportunitats.
Transparència en la gestió; foment de la comunicació i de la
participació.
Compromís social en el foment de la integració i de la cultura.
Millora contínua en l’acompliment econòmic, social i ambiental.
“Prestar als ciutadans de la Comunitat Valenciana un servei públic de
transport per ferrocarril
sostenible
,mitjançant una
gestió eficient
i amb
la
màxima qualitat
,
seguretat
,
transparència
i
rendibilitat social
.”
EQUITAT
SOCIAL
SOSTENIBILITAT
AMBIENTAL
DESENVOLUPAMENT
ECONÒMIC
DESENVOLUPAMENT
SOSTENIBLE
1...,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13 15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,...394
Powered by FlippingBook