1. ESTRATÈGIA I ANÀLISI
/
14
1.2. MISSIÓ I VALORS
La
missió
de FGV, redefinida per al període 2014-2016, és:
Com a conseqüència d’aquestamissió,
les claus de la política empresarial
de FGV són:
•
Servei públic per a tots els ciutadans.
•
Mobilitat sostenible, promovent un canvi modal cap al transport
col·lectiu, i incloent-hi la coordinació amb altres entitats.
•
Qualitat de servei, oferint les millors condicions de rapidesa i
comoditat, i donant lamàxima prioritat a la seguretat.
•
Eficiència en la prestació del servei i en la gestió de l’organització.
•
Qualificació dels treballadors, prevenció de riscos laborals i igualtat
d’oportunitats.
•
Transparència en la gestió; foment de la comunicació i de la
participació.
•
Compromís social en el foment de la integració i de la cultura.
•
Millora contínua en l’acompliment econòmic, social i ambiental.
“Prestar als ciutadans de la Comunitat Valenciana un servei públic de
transport per ferrocarril
sostenible
,mitjançant una
gestió eficient
i amb
la
màxima qualitat
,
seguretat
,
transparència
i
rendibilitat social
.”
EQUITAT
SOCIAL
SOSTENIBILITAT
AMBIENTAL
DESENVOLUPAMENT
ECONÒMIC
DESENVOLUPAMENT
SOSTENIBLE