Informe_Comptes_Memoria_2014 - page 16

1. ESTRATÈGIA I ANÀLISI
/
16
PLAAVANÇA
Nova política comercial.
Millora de la imatge de
l’empresa
Foment de l’activitat
d’innovació i
desenvolupament en FGV
Increment del nombre de viatgers
Desenvolupament d’una nova política
comercial
Millora de la imatge de l’empresa
Potenciar noves línies de negoci
Recerca, desenvolupament i innovació
en FGV
Desenvolupament del talent
1.4. PORTAL DE LA TRANSPARÈNCIA
CONNECTA
CLIENT
El Pla va ser comunicat a tots els empleats de FGV i s’informa
contínuament del seu avanç mitjançant el Butlletí de Recursos Humans
de l’empresa.
Al setembre de 2014 s’inicia per part de FGV el procés d’adaptació i
compliment dels requisits exigits en la Llei 19/2013, de transparència,
accés a la informació pública i bon govern.
En aquest període s’ha anat seleccionant i estructurant la informació
que FGV genera sobre l’organització, el funcionament i la gestió diària, i
concretant responsables i processos per a posar aquesta informació a la
disposició dels ciutadans d’una manera ordenada, clara i accessible. Al
mateix temps, ha anat prenent forma el
Codi de Bon Govern de FGV
i el
Comité
de
Transparència
, encarregat de vetlar pel compliment de la llei
esmentada.
Al final de l’exercici, aquesta iniciativa de la direcció està a punt de
plasmar-se amb la creació del
Portal
de
la
Transparència
, integrat en la
web de l’empresa, la posada en funcionament del qual es preveu per al
final demarç de 2015.
D’aquestamanera, FGV s’avança al termini d’adaptació previst en la Llei,
quefinalitza al desembrede2015, dissenyant unportal amb la informació
més rellevant de l’entitat, ambdades que esmantindran actualitzades i en
formats oberts, que permetendonar resposta a la demanda dels ciutadans
de conéixer l’organització i la gestió de l’empresa.
INICIATIVES
OBJETIU
OBJECTIUSESTRATÈGICS
1...,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15 17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,...394
Powered by FlippingBook