5
ENTREVIES
43
Dirigents de la Conselleria d’Habitatge, Obres
Públiques i Vertebració del Territori i d’FGV es van
reunir a l’estiu diverses vegades amb els alcaldes de
Dénia, Gata de Gorgos, Teulada, Benissa i Calp i amb
els empresaris de les comarques per les quals discorre
el traçat de la línia 9 per a explicar quines actuacions i
quines inversions es faran.
A més, s’ha garantit el servei d’autobús entre Calp
i Dénia mentre duren les obres, i s’han planificat les
ALCALDES, EMPRESARIS I TÈCNICS
ANALITZEN I PLANIFIQUEN LES OBRES
///
Servei d’autobús entre Calp i Dénia
El Consell d’Administració d’FGV va acordar al
juliol suspendre temporalment el servei ferroviari
en el tram entre Calp i Dénia fins que es realitzen
les obres de modernització i condicionament
que té previstes l’empresa pública. Aquesta
decisió es va adoptar després que el gerent de
l’entitat, Ángel García de la Bandera, presentara
un informe de la situació i de les actuacions
realitzades i les propostes d’acció previstes.
Per això, i fins que acaben els treballs de renovació
de vies i infraestructura, així com la instal·lació del
bloqueig automàtic i ATP (protecció automàtica
de trens) entre Calp i Dénia, es manté tancada
la línia i s’han habilitat autobusos alternatius per
a fer aquesta ruta, amb parades en les mateixes
estacions o en punts pròxims.
///
parades i els itineraris amb els diversos ajuntaments
per a optimitzar els recursos i oferir-hi més qualitat.
La consellera d’Habitatge, Obres Públiques i
Vertebració del Territori, María José Salvador, es va
reunir, a l’agost, a Dénia, amb el director gerent de
FGV, Ángel García de la Bandera; amb la delegada a
Alacant, Pilar García Reche, i amb tècnics de l’empresa
pública per a abordar les inversions que s’han de fer
en el tram Calp-Dénia.