Page 54 - Memoria FGV 2017
P. 54

FGV, 30 anys en moviment  Acompliment Econom̀ ic  Acompliment Ambiental                Acompliment Social

Falles                                      Fogueres                                   Dia de la Dona
Un any més, els serveis ininterromputs      Les Fogueres de Sant Joan també han        Amb motiu del Dia Internacional de la
de metro i tramvia que l’empresa            tingut la seua campanya en el TRAM         Dona, FGV ha editat i difós en web i
programa amb motiu de les festes            d’Alacant per als serveis de tramvia i     xarxes socials un vídeo en què es
falleres han tingut la seua promoció        tren-TRAM que s’han oferit durant les      mostren imatges seqüenciades
amb la campanya que convidava els           festes del 20 al 24 de juny.               d’empleades de l’empresa, tant de
usuaris a desplaçar-se pel suburbà. A       Tramnochador i El Mussol de Less           Metrovalencia com del TRAM d’Alacant.
més, s’han repartit 25.000 tríptics amb     Marines                                    Accions de col·laboració promocional
les recomanacions per als usuaris.          TRAM d’Alacant ha comptat enguany          Al marge d’aquestes campanyes
                                            amb altres campanyes de promoció de        promocionals pròpies, Ferrocarrils de la
Targeta TuiN                                serveis especials nocturns amb motiu de    Generalitat Valenciana ha participat
Com a part del procés d’implantació de      la posada en servei del Tramnochador       activament en diferents accions de
la targeta moneder TuiN en la xarxa de      per a l’àrea metropolitana i d’“El Mussol  col·laboració amb diferents entitats
Metrovalencia, durant 2017 des dels         de les Marines”, entre les poblacions de   empresarials o culturals.
departaments de Comunicació i de            Benidorm i Dénia en la Línia 9. Les        D’aquesta manera, s’ha col·laborat amb
Clients i Accessibilitat s’ha iniciat una   circulacions nocturnes s’han produït els   l’Asociación Provincial de Empresarios
campanya d’informació i promoció,           divendres i dissabtes, i així s’han        de Hostelería de Alicante (APEHA)
basada en els principals avantatges que     promocionat, entre el 30 juny i 26         repartint guies entre els usuaris del
ofereix aquest títol de transport respecte  d’agost.                                   TRAM d’Alacant, en un intent per
a la resta de títols de Metrovalencia.                                                 fomentar el transport públic, i s’han
La campanya, amb el títol “Per a viatjar    Setmana de Benvinguda en la                facilitat bitllets gratuïts en diferents
més, per a pagar menys, tira de targeta”    Universitat d’Alacant                      sortejos que s’han dut a terme en la
té com a objectiu incrementar el            Els dies 26, 27 i 28 de setembre el TRAM   “Ruta del Tardeo: tapes i copes”; les
coneixement i l’ús de la targeta            d’Alacant ha repartit informació en un     “Jornadas Gastronómicas de Guisos
moneder entre els clients. Per a això,      estand informatiu coincidint amb la        Tradicionales de Alicante y Provincia”;
s’han editat 20.000 fullets explicatius     Setmana de Benvinguda de la                les “Jornadas Gastronómicas de los
que s’han distribuit en centres d’atenció   Universitat d’Alacant.                     Viernes de Cuaresma de Alicante y
al client i estacions, als quals s’han                                                 Provincia”; i les “Jornadas Gastronómicas
sumat cartells informatius en diferents                                                del Arroz y del Vino”.
suports d’FGV, així com informació en la                                               Així mateix, dins de les jornades culturals
pàgina web i les xarxes socials de                                                     del Dia Internacional dels Monuments i
Metrovalencia.                                                                         Llocs Històrics, s’han facilitat viatges
                                                                                       gratuïts a qui es desplace fins al MARQ
                                                                                       per a conéixer les instal·lacions
                                                                                       museístiques.

54 FGV | Informe de Gestio,́ Comptes Anuals i Memor̀ ia de Sostenibilitat 2017
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59