Page 21 - Informe de Gestió, Comptes Anuals i Memòria de Sostenibilitat FGV 2015
P. 21
FGV Exercici Económic Exercici Ambiental Exercici Social
Millora de l’oferta de servei
La xarxa de Metrovalencia, com a part del pla de millores de l'empresa per a 2015, ha
millorat la seua oferta de serveis incrementant el nombre de dies que ha establit com a
laborables o ordinaris en el calendari. En definitiva, durant 2015 ha comptat amb 198 dies de
servei ordinari, 103 d’intermedis i 64 de festius, mentre que el 2014 es van establir 177
d’ordinaris, 124 d’intermedis i 64 de festius. És a dir, un increment de 21 dies en les
circulacions ordinàries, les més utilitzades pels usuaris de Metrovalencia, cosa que equival a
un augment del 11,8 per cent.
De fet, s'ha incrementat l'oferta de circulacions en l'última setmana de juny, la primera
quinzena de setembre i la setmana de Pasqua, a més de reforçar els trens i tramvies en hora
punta dels laborables de juliol, ponts i altres jornades amb menys servei però en les quals la
demanda requereix la dita ampliació.
El servei ordinari comprén els laborables del tot l'any, excepte dissabtes, juliol, agost i Nadal
(entre el 24 de desembre i el 5 de gener). L'horari intermedi s'aplica els dissabtes, els
laborables de juliol (amb els esmentats reforços en hora punta), agost, Nadal i “ponts.”.
La puntualitat que s'ha obtingut amb aquest servei ha sigut d'un 95,86 per cent en
Metrovalencia i del 93,65 per cent en el TRAM d'Alacant.
FGV. Informe de Gestió, Comptes Anuals y Memòria de Sostenibilitat 2015 21