Page 11 - Informe de Gestió, Comptes Anuals i Memòria de Sostenibilitat FGV 2015
P. 11

FGV  Exercici Económic  Exercici Ambiental                               Exercici Social

En la xarxa d’Alacant, a
l’octubre d’aquest mateix,
any es van iniciar els
treballs de renovació del
tram Altea-Calp de la
Línia 9 (Benidorm-Dénia),
amb una inversió superior
als nou milions d’euros
sobre un traçat d’11
quilòmetres. Les obres
continuaran en els
pròxims anys per a
completar la renovació i
modernització de la línia
fins a Dénia.

Amb aquesta actuació,
pretenem millorar les
condicions de seguretat,
afavorir el confort de
l’usuari, la durabilitat de
la via i la reducció del
manteniment de la línia.

Durant aquest exercici s’han registrat 70.975.101 viatgers en les nostres explotacions de
València i Alacant, amb 60.686.589 i 10.288.512 d’usuaris, respectivament. La seua
valoració, segons l’Índex de Satisfacció al Client (ISC) s’ha situat en un 7,8 en Metrovalència i
un 8,3 en el TRAM d’Alacant.

Aquests resultats ens animen a continuar treballant, amb la finalitat de respondre al
compromís que ens uneix amb tots els valencians, i oferir un servei de transport sostenible,
de qualitat i accessible, perquè tant els ciutadans com els treballadors, es puguen sentir
orgullosos de la labor que realitza FGV.

Ángel García de la Bandera
Director Gerent

FGV. Informe de Gestió, Comptes Anuals y Memòria de Sostenibilitat 2015  11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16