Página 90 - Informe de Gestión y Cuentas Anuales de FGV-2013-VAL ok

Versión de HTML Básico

90
Informe de gestió 2013
Els clients han atorgat una valoració de 8,34 punts sobre deu al servici glo-
bal de transport que presta el TRAM metropolità d’Alacant. Els aspectes del
servici que han rebut millor valoració per part dels clients són la puntualitat
(9.17 punts), les escales mecàniques (8,86) i la seguretat en el trajecte (8,80).
Tan sols la valoració relativa al preu dels bitllets se situa per davall de set
punts, en concret 6,75 punts. És a dir, fins i tot els factors amb menor puntu-
ació són estimats amb una bona valoració.
La Línia 9 (Benidorm-Dénia), amb 8,88 punts, és la millor valorada pels
clients, seguida per la Línia 4 (Luceros-plaza de la Corunya), amb 8,49 punts;
la Línia 3 (Luceros-el Campello), amb 8,30 punts, i la Línia 1 (Luceros-Beni-
dorm), amb 8,06. És a dir, totes estes registren un notable, en el cas de les
dos primeres un notable alt.