Página 69 - Informe de Gestión y Cuentas Anuales de FGV-2013-VAL ok

Versión de HTML Básico

69
7. atenció al client
1.4. Pàgina web i xarxes socials
El Portal de Metrovalencia va rebre 2.291.878 visites durant 2013, cosa que
suposa una mitjana diària de 6.279 entrades i un increment del 7,94 per cent
en relació amb les registrades en 2012, que van ser de 2.123.222. El temps
mitjà de permanència en www.metrovalencia.es de cada internauta va ser de
3,04 minuts i es van visitar un total de 7.519.217 pàgines.
D’entre totes les pàgines del web, llevat de la pàgina principal, la més visitada
va ser la consulta dels horaris dels distints servicis de transport oferits per
Metrovalencia. Li seguixen el planificador de trajectes, les tarifes, la informa-
ció de les diferents línies del metro i el tramvia, la secció de descàrrega de
plans i documents, la informació sobre els distints tipus de bitllets i abona-
ments, i la informació dels centres i punts d’Atenció al Client.
El major registre de visites es va produir en el mes de març, en especial du-
rant les festes de les Falles. Després es van situar gener, setembre, octubre
i desembre. Els dies amb major activitat del Portal van ser el 15 de març,
amb 14.716 entrades; el 24 de juny, amb 10.867, i el 10 d’octubre, amb 10.249
registres.
Quant a les xarxes socials, en Twitter, l’augment de seguidors va ser del
45,58 per cent, al passar de 6.800 de desembre de 2012 als 9.900 de de-
sembre de 2013. En Facebook, l’increment de fans es va xifrar en el 67,67 per
cent, al passar de 1.120 a 18.78 en un any.
Els usuaris que ho vulguen poden seguir Metrovalencia en Twitter a través
del compte @metrovalencia i en Facebook
http://www.facebook.com/metrovalencia.fgv.