Página 66 - Informe de Gestión y Cuentas Anuales de FGV-2013-VAL ok

Versión de HTML Básico

66
Informe de gestió 2013
7.
Atenció al client
La millora del servici és el principal objectiu que perseguix el departament
d’Atenció al Client de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana, que any rere
any tracta de ser més eficient amb els seus viatgers i optimitzar els recursos
humans i econòmics disponibles.
Per això, el contacte amb els clients, a través dels centres d’Atenció al Client,
punts del Client, telefonades gratuïtes, intèrfons, web i xarxes socials, re-
clamacions i, fins i tot, objectes perduts, sempre estan enfocats a prestar el
millor servici possible.
1.
En contacte amb els clients
1.1. Centres d’Atenció al Client
Els centres d’Atenció al Client de Metrovalencia han atés enguany 330.030
visites d’usuaris, cosa que suposa un augment del 10,3 per cent en relació
amb les registrades durant 2012, un total de 298.987, i el major volum de
presències físiques dels usuaris en estos centres.
Els usuaris de Metrovalencia poden realitzar preguntes i gestions de manera
personal amb presència física en qualsevol dels sis centres d’Atenció al Client
(CAC) que FGV disposa a València i l’Àrea Metropolitana: el de Xàtiva, que es
va obrir en 1998, coincidint amb la posada en servici de l’estació; el de Beni-
maclet, en servici des de 2001; Túria i Colón, des de 2007; Aeroport, en 2008;
i la Universitat Politècnica, l’últim a inaugurar-se, en 2012.