Informe_Comptes_Memoria_2014 - page 54

2. PERFILDE L’ORGANITZACIÓ
/
54
> Execució de les obres d’emergència per a l’estabilització i la
consolidació de la infraestructura i la superestructura al revolt
de Sangueta, de la Línia de FGV a Alacant
>Subministrament decaixesde recaptació, recàrrega, bitlleters i
unificaciódelspanysde lesmàquines expenedores embarcades
Al juliol es contracten ladirecciód’obra i l’execucióde l’obrad’emergència
“Estabilització i consolidació de la infraestructura i la superestructura al
revolt de Sangueta, de la Línia de FGV a Alacant”.
La infraestructura ferroviària que enllaça el baixador de Sangueta
i l’estació de Marq de la Línia 1 del TRAM d’Alacant (entre els punts
quilomètrics 2/500 i 2/600) va patir assentaments de consideració en el
seu terraplé que afectaven les circulacions tramviàries tant en el confort
com en la seguretat.
La superestructuraque recolza sobre la coronaciódel terraplé està formada
per travessa Stedef sobre via en placa de formigó armat. L’assentament
del terraplé obliga la via en placa a acompanyar en l’assentament fins a
quedar sotmesa a deformacions inacceptables.
Una vegada detectades les patologies en el terraplé que hi provoquen
assentaments que poden provocar el col·lapse de la via, es va establir que
les circulacions tramviàries no podien circular per aquesta via i es van dur
a terme les actuacions d’emergència necessàries per a l’estabilització i la
consolidaciódel terraplé, així com la reposicióde la via al seu estat original.
El pressupost de l’actuació va ascendir a la quantitat de
302.458,62
, i
les obres van finalitzar al setembre de 2014.
Al juliol es contracta el subministrament de caixes de recaptació, recàrrega,
bitlleters i unificació dels panys de lesmàquines expenedores embarcades
ambmotiu de la posada en explotació de la Línia 2 del TRAM d’Alacant.
El pressupost del subministrament ascendeix a la quantitat de
52.125,32
i el seu termini va ser de quatremesos.
> Esmolada curativa de les Línies 1, 3 i 9 d’Alacant
L’actuació consisteix a esmolar el carril d’aquelles zones en què el carril
es troba danyat pel desgast ondulatori que es produeix en aquest, de
manera que s’aconseguisca regularitzar la banda de rodolament.
El contracte es va iniciar al desembre de 2014, amb un pressupost de
126.780,00
i un termini d’execució de 2mesos.
1...,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53 55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,...394
Powered by FlippingBook