Informe_Comptes_Memoria_2014 - page 386

/
386
ANNEX VII. INFORMEDEGESTIÓ
II.5. FACTORSMEDIAMBIENTALS DE
L’ENTITAT
Aquests factors estandescrits en la
nota V.15
de lamemòria dels comptes
anuals de l’exercici acabat el 31 de desembre de 2014.
II.6. SISTEMADE GESTIÓ DE LA
QUALITAT DE L’ENTITAT
Ferrocarrils de laGeneralitat Valenciana disposa d’unSistema deQualitat
conforme a laNormaEuropea13816de Transport Públic de Viatgers, que
estableix les pautes per al desenvolupament d’un Sistema de Gestió de
la Qualitat de Servei d’acord amb uns criteris de qualitat sobre els quals
l’empresa assumeix compromisos que revisa i millora anualment.
Els criteris de qualitat representen la visió del client sobre el servei prestat
i són els següents: servei oferit, accessibilitat, informació, horaris, atenció
al client, confort, seguretat i impacte ambiental.
FGV posseeix la certificació per a tota la xarxa de Metrovalencia i, en la
xarxa del TRAM d’Alacant, des de 2009 disposen d’aquesta certificació
les línies electrificades 1, 2, 3 i 4.
El Sistema de Gestió de Qualitat disposa d’una sèrie de ferramentes que
tenen com a finalitat principal la consecució dels objectius plantejats
per l’empresa.
II.7. FACTORS RELACIONATS AMB EL
PERSONAL DE L’ENTITAT
La plantilla de l’entitat està descrita en la
nota V.21.3
de lamemòria dels
comptes anuals.
1...,376,377,378,379,380,381,382,383,384,385 387,388,389,390,391,392,393,394
Powered by FlippingBook