Página 25 - Informe de Gestión y Cuentas Anuales de FGV-2013-VAL ok

Versión de HTML Básico

25
2. PRINCIPALS ACTUACIONS EN LA XARXA
Les prestacions del nou equipament s’han mantingut homogènies amb les
del sistema existent.
Funcionalitat del sistema d’interfonia
Quan un usuari polsa un intèrfon es genera una crida des de l’intèrfon al pri-
mer telèfon d’atenció del sistema d’interfonia. Prèviament, l’intèrfon ha si-
gut programat amb els diferents números dels telèfons d’Atenció al Viatger,
així com el nombre de tons per a l’establiment de la connexió. Si se supera
el nombre de tons, l’intèrfon detecta que la crida no ha sigut atesa i llança
una nova crida cap al següent telèfon del centre d’atenció amb l’objectiu que
l’usuari siga sempre atés.
Una vegada establida la crida i establida la comunicació, en penjar el telèfon
d’atenció al viatger, és l’intèrfon el que detecta la fi de la comunicació i talla la
línia de crida per a estar preparat i poder ser utilitzada novament..
Composició del sistema d’interfonia
A l’estació:
- Intèrfons analògics REVENGA W-1600 que permeten la comunicació dels
viatgers amb el telèfon de la taquilla, o a falta d’això amb el Centre d’Aten-
ció al Viatger ubicat a les oficines de València Sud.
- Passarel·les IP o gateways que integren els intèrfons i el telèfon d’atenció
al viatger en la xarxa IP. Estes passarel·les estan connectades al commuta-
dor IP/MPLS de l’estació perquè les crides puguen arribar al Centre d’Aten-
ció al viatger.
- Telèfon analògic d’Atenció al Viatger.
En el Centre de Control:
- GateKeepers o gestor d’encaminament IP: és l’encarregat del control de la
xarxa i de la gestió de la senyalització per a l’establiment i l’alliberament
de les crides dins de la xarxa IP. L’equip està redundant en configuració hot
standby.