Página 16 - Informe de Gestión y Cuentas Anuales de FGV-2013-VAL ok

Versión de HTML Básico

16
Informe de gestió 2013
Es condiciona la catenària per als nous usos, tenint la precaució de dissenyar-la
admetent el desmuntatge parcial d’un tram, per a facilitar la càrrega i descàrre-
ga d’unitats, de manera semblant a allò que s’ha indicat per als topalls.
S’escomet també la senyalització de les noves vies i els accionaments mo-
toritzats de les noves agulles. Es visualitzaran estos senyals en l’enclavatge
existent.
Via mànec en el llavador.
El llavador existent és fix, són les unitats les que es desplacen durant el seu
llavat. Quan les unitats eren de tres cotxes açò no plantejava problemes,
però amb les actuals de quatre i cinc cotxes, hi ha moments en què la unitat
ocupa el circuit de via de la via principal d’eixida del taller. Per a evitar açò,
l’actuació suprimix la fuga existent amb les vies indicades i prolonga la via
de llavat cap a un mànec de major longitud. S’executen també en esta via les
actuacions d’electrificació necessàries i la instal·lació de topalls.
Connexió a la xarxa de sanejament.
Quan es va executar el taller en els anys 90 la zona no estava urbanitzada.
No era possible doncs connectar-se a les xarxes de fecals. Es va executar
una depuradora i es va disposar l’abocament a la xarxa de séquies per mitjà
d’una autorització d’abocament provisional. Hui en dia sí que hi ha la xarxa
d’abocament, per la qual cosa s’escomet el seu enllaç des de la depuradora
amb una solució mixta de bombament i de gravetat.
L’empresa VIALOBRA és la contractista de les obres, que es troben molt
avançades al tancament de 2013, amb un pressupost d’execució per contrac-
ta, IVA inclòs, de 438.355,17 € i un termini d’execució total de 5 mesos.